Els Científics Responen Preguntes dels Joves sobre el Canvi Climàtic

L’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat de la modalitat de ciències va assistir el passat dia 27 a la presentació del documental “Climate Change: the FAQs” que va tenir lloc al Cosmocaixa.

Aquest vídeo es va realitzar per a donar resposta a les preguntes relacionades amb el canvi climàtic realitzades per quatre centres de secundària, entre els quals es trobava el nostre institut.

Després de la visualització del vídeo es va realitzar una taula rodona durant la qual els alumnes van poder plantejar preguntes als científics convidats.

L’audiovisual està disponible de forma oberta a internet i es va difondre a través dels canals de les diferents institucions en les quals treballen els científics que han participat en la seva creació.

Aquí teniu el vídeo per si voleu veure’l: