El Joanot al Pica Lletres d’Esplugues TV!

Un any més hem participat al Pica lletres, un concurs lingüístic en llengua catalana que consisteix en lletrejar paraules. Els objectius principals del concurs són entretenir, fomentar i promoure la lectura i l’ús de la llengua catalana, tenint en compte tant el vessant escrit com l’oral. Saber lletrejar un mot correctament significa descobrir-ne cada part, llegir i escriure’l bé, conèixer l’alfabet i la pronúncia de la nostra llengua.

Aquest dimarts 8 de febrer, els alumnes de 3r d’ESO han assistit a la gravació del programa televisiu Pica lletres que emetrà Esplugues TV. Des d’aquí volem agrair especialment la participació dels 3 concursants: Nerea Carmona, Alejandro Rodríguez i Chaïmae Zarhouni.

Ben aviat enllaçarem els vídeos del programa!