El Cafè de la Granota – Teatre a l’Avenç

El cafè de la granotaEl passat divendres 5 de març els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a la representació del Darrer dia del Cafè de la Granota.

D’es d’un primer moment, la magnífica actuació dels intèrprets i l’original posada en escena de diversos contes de Jesús Moncada, va captar l’atenció de tots nosaltres.  Va ser el fet d’haver llegit prèviament el llibre d’El cafè de al Granota (lectura prescriptiva de la matèria de llengua catalana), que ens va permetre reconèixer les històries i no parar de riure amb les divertides interpretacions dels actors.

Per acabar d’arrodonir-ho, el col·loqui del final va ser una gran oportunitat per a conèixer millor el que va ser la tragèdia de Mequinensa, però sobretot, per a escoltar les vivències dels actors amb la gent de lo poble i el gran repte que els va comportar l’aprenentatge del català occidental.