Concert de Nadal a L’Avenç

cartell-nadal-avenc-richiDemà dissabte 17 a les 19h els alumnes de Música del Joanot faran un concert al Centre Cultural L’Avenç d’Esplugues.
És el primer cop que es fa aquest tipus d’activitat oberta al públic, en especial a les famílies de l’alumnat que desitjaven poder veure part de les actuacions que es faran a la Sala d’actes de la Blume el proper dimecres 21 dins del Festival anual de Nadal del Centre i al que només poden assistir el mateixos alumnes.

Tanmateix aquest concert forma part del Projecte Richi Talent del que el Centre participa i en concret els alumnes de Batxillerat.