Col·laboració amb el Banc d’Aliments

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Joanot Martorell ha col·laborat amb el Banc d’Aliments municipal. El dilluns 30 de novembre i el dimarts 1 de desembre, els i les joves han inventariat, classificat i quantificat els 6000 kg d’aliments que s’han recollit en els diferents supermercats d’Esplugues de Llobregat durant la campanya “Objectiu Fam Zero”.

Aquesta activitat, inclosa dins del Projecte d’Aprenentatge i Servei, ha estat una gran experiència que han gaudit tant l’alumnat com els professors i professores que hem fet l’acompanyament.

Ens ha ajudat a prendre consciència de les necessitats, a valorar allò que tenim i a fomentar l’esperit cooperatiu i d’ajuda mútua. Esperem poder continuar col·laborant amb aquesta entitat que tan bona tasca fa al nostre entorn més proper.