Carta als reis 2022

Com ja és tradició al Joanot, l’alumnat de 2n d’ESO ha participat en el projecte “Carta als Reis”. Enguany, hem tingut el plaer de rebre les cartes dels infants de primària de l’Escola Montserrat de Sant Just Desvern i de l’Escola Gras i Soler d’Esplugues de Llobregat. La màgia ha arribat a 2n d’ESO i els ha convertit en gentils patges reials que, no només han redactat les cartes de resposta per a tots aquests nens i nenes, sinó que també n’han gravat els àudios! Els voleu escoltar? Doncs aquí els teniu!