Beques per a Alumnat NEE i Postobligatori

Obert termini per a la sol·licitud de beques d’alumnat NEE i les beques de caràcter general per a estudis postobligatoris.

Les famílies que ho desitgin ja poden sol·licitar la beca per alumnat amb Necessitats Educatives Específiques NEE- Educació Especial en aquest enllaç.

També, està obert el termini per a sol·licitar la beca de caràcter general per a estudis postobligatòris clicant aquest enlllaç.

Recordem a totes les famílies que el tràmit s’ha de fer en línia i que s’han de complir un requisits mínims per a poder-la tramitar:
– La sol·licitud ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a (no del pare/mare/tutor/a legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.
– El correu electrònic que es faciliti ha d’estar actiu i s’ha de consultar periòdicament.
– L’alumne/a ha de constar com a titular del compte bancari que es posi a la sol·licitud (Excepte les beques NEE que, previ autorització de la família, les pot cobrar el centre)

Si teniu qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el centre per a ajudar-vos en la gestió.