Ara just fa un Any…

Ara just fa un any, des de Televisió d’Esplugues van venir al nostre centre a gravar l’espai “I ells, que en pensen?”, un espai de conversa entre alumnes, docents i pares per conèixer els diferents punts de vista del món educatiu. En aquest programa, en concret, reflexionaven sobre què es trobaran en un futur immediat els alumnes que acaben l’etapa d’ensenyament secundari obligatori. Ho hem volgut recuperar ara després d’aquest any tan estrany com a document “històric” d’uns moments abans del començament de la pandèmia, és interessant també veure’l des d’aquesta perspectiva. Esperem que us agradi!