Alumnat del Joanot participa de la II Trobada de comissions de gènere, feminismes, coeducació i igualtats dels instituts públics de Catalunya

El passat 14 de febrer cinc alumnes del Joanot van participar de la II Trobada de comissions de gènere, feminismes, coeducació i igualtats dels instituts públics de Catalunya organitzada pel col·lectiu Escoles Feministes. Aquesta jornada es va celebrar a l’Espai Jove la Fontana i hi van participar quaranta-cinc instituts públics de Catalunya.

En una primera part de la trobada l’alumnat va treballar en petits grups per debatre i posar en comú punts de vista i demandes amb l’objectiu de fer de la comunitat educativa un ens més feminista, lliure de masclisme, classisme, racisme, capacitisme i lgtbifòbia. En la segona part de la trobada, les propostes sorgides en petit grup es van posar en comú per elaborar un decàleg que ha de servir per seguir treballant per una educació pública oberta, transformadora i feminista.

Agraïm a l’alumnat participant del Joanot tant el treball previ com el fet al llarg de la jornada!