Acabem el Projecte d’Aprenentatge i Servei amb 4tA

Aquest dilluns 18 de novembre, el nostre alumnat de 4t d’ESO A ha finalitzat amb èxit el Projecte Aprenentatge i Servei, en col·laboració amb el Centre Cívic Can Vidalet – Esplugues de Llobregat.

L’alumnat ha fet total de 12 hores de servei comunitari, ajudant a la gent gran en l’ús del mòbil i noves tecnologies.

Els hem obsequiat amb uns punts de llibre personalitzats i ells ens han convidat a un pica-pica de comiat.  Moltes gràcies a Eu, Oliva, Manolo, Vasco, Manuel, Carmen i Francisco, i a tots els avis que han col·laborat en aquest projecte!!

També volem desitjar a Lara Francolí molta sort en la seva aventura professional. Ha estat un plaer compartir aquest espai d’aprenentatge mutu.