4t d’ESO al Cinebaix de Sant Feliu

El dia 28 de març, l’alumnat de 4t d’ESO, hem anat al Cinebaix de Sant Feliu de Llobregat per tal de poder gaudir de la pel·lícula Conducta, dins de la Mostra de Cinema Llatinoamericà.

Conducta és una pel·lícula cubana de ficció de 2014, escrita i dirigida per Ernesto Daranas. Narra la història de Chala, un nen d’onze anys que viu amb la seva mare addicta i que entrena gossos per tal de sobreviure i de Carmela, la seva mestra de sisè grau que lluita per evitar que el nen sigui enviat a una escola de conducta. Es va estrenar a Cuba el febrer de 2014, i la premier va tenir lloc al Festival de Málaga, on va guanyar, en la Secció de Territori Llatinoamericà, els premis a millor pel·lícula, millor direcció, premi del públic i millors actuacions dels dos protagonistes.

Forma part de la Mostra Educa i la treballarem a les matèries de Cultura i Valors i religió.

Ens ha agradat molt i us convidem a que la gaudiu si en teniu l’oportunitat!