3r d’ESO al Rugby Gòtics Club de la Foixarda

El passat dimarts 15 de maig, els i les alumnes de 3r ESO van poder practicar l’esport del Rugbi al camp municipal de La Foixarda, a Montjuïc, amb monitors del Gòtics Rugby Club.

El taller va tenir una durada de dues hores i van poder practicar les passades, el placatge, el joc al peu, … així com també van poder fer partidets.

L’Ernesto Cuevas i el Gabriel Maldonado, alumnes de 4t ESO i jugadors de rugbi des de l’any passat, ens van acompanyar per compartir la seva experiència com a jugadors del Gòtics Rugby Club.

Esperem que tothom hagi gaudit molt!

Ja sabeu, si us ha agradat i voleu provar algun entrenament, el club us convida, de manera gratuïta, els dimarts i els dijous a la tarda de 19-21h fins a final de temporada.

Moltes gràcies al Club del Gòtics per acollir-nos i donar-vos aquesta oportunitat!