3a Cursa a Collserola

El proper dissabte 14 de novembre el departament d’EF organitza una cursa per Collserola pels alumnes de 3r i 4t ESO i Batxillerat. La cursa té la sortida a les 11h. del matí a Plaça Mireia (inici carretera de les Aigües. Collserola) i, amb tots els participants, ens trobarem al mateix lloc a les 10.30h. per donar els dorsals i explicar el recorregut i normes. Alumnes de 1r de Batxillerat i professors/es del centre estaran distribuïts per diferents punts al llarg de tot el recorregut. És una cursa circular; per tant, el punt d’arribada és el mateix que el de la sortida. La distància és d’uns 6 Km.
US ESPEREM!!!

1 comentari

1. Retroenllaç: Programa de Ràdio Joanot sobre la Cursa de Collserola | INS Joanot Martorell