Benvinguts al web de l’Institut Guissona

Calendari preinscripció i matrícula curs 18/19

LListat de llibres curs 18/19:

Llistat llibres 1r de BTX

Llistat llibres 2n de BTX

Llistat llibres 1r ESO

Llistat llibres 2nESO

Llistat llibres 3r ESO

Llistat llibres 4t ESO

A partir de la 2a quinzena de Juliol podreu encomanar els llibres a la llibreria Isauna de Guissona.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Horari d’atenció al públic:
  • Hivern:
    • Secretaria de dilluns a dijous de 8h a 18h. i divendres de 8h a 15h.
    • Consergeria de dilluns a divendres de 8h a 21h.
  • Estiu: ( Juliol )
    • Secretaria i Consergeria de dilluns a divendres de 9h a 14h.

……………

Dossier Famílies 1r ESO curs 18/19

Horaris transport Institut Guissona 2017 2018

…………..

“Apilo XII” 4a Edició

Amb la partipació al projecte “APILO XII” promogut per l’Agència de Residus de Catalunya, hem aconseguit recollir 13 kg de piles usades i assegurar-nos un bon tractament d’aquest residu.
Moltes gràcies per la feina feta i seguim treballant per millorar el nostre entorn!

Visita al Casal Jove

HEM VISITAT EL CASAL JOVE
El divendres, 5 d’octubre, els alumnes de l’aula d’acollida hem visitat l’Escorxador. Quan hem arribat ens esperava la Lídia i ens ha explicat què hi podem fer i l’horari que està obert (divendres de 6 a 10, dissabte de 6 a… Llegeix més»

Premis Coca-Cola 2018

Coca-Cola European Partners Iberia, S.L.U. (en endavant CCEPI), juntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el 58è Concurs Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya.
L’objectiu del concurs és promoure el desenvolupament de l’expressió escrita i la lectura entre els alumnes… Llegeix més»

I Concurs “Per un present millor”

Enguany,  hem tingut l’oportunitat de presentar-nos al I Concurs proposat pels Serveis Educatius del Segrià “Per un present millor”  i tres alumnes de 3r no van dubtar en concursar-hi.
La Trobada és un projecte cooperatiu de les entitats lleidatanes Justícia i Pau, Comissió Educació UNESCO, Implica’t+… Llegeix més»

Concurs cartell exterior

Ja llueix a la façana exterior el cartell guanyador del concurs que vam proposar perquè despertés la participació de tota la comunitat educativa de l’Institut Guissona.
El guanyador és en Joel Pérez i García alumne de 1r del CFGM de Manteniment Electromecànic. Felicitats !!
Volem agrair a… Llegeix més»

Premis Treballs de Recerca 2018

El passat divendres, dia 18 de maig, van ser lliurats els XVè Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat de la Segarra, que té com a finalitat potenciar l’esperit de recerca i la creativitat científica en els alumnes de 2n de Batxillerat. L’acte ha tingut… Llegeix més»

La nit dels museus

Aquest cap de setmana passat va tenir lloc “La nit dels museus” i l’alumnat va participar activament en el museu Casa Duran de Cervera.
Tots els qui han visitat la Casa Duran aquests dies han vist, en diferents estances, les intervencions de l’alumnat de l’Aula Oberta… Llegeix més»

Premis Proves Cangur 18

El passat 15 de maig, es va celebrar al teatre Poliorama de Barcelona l’acte solemne de lliurament dels premis de la Marató de Problemes, així com d’altres concursos de la Societat Catalana de Matemàtiques.
L’Institut Guissona va estar-hi representat per Jana Solé i García i Sara… Llegeix més»

Robolot

El passat dia 13 de maig, es va celebrar a Olot el tradicional concurs de robòtica didàctica «robolot». Aquest any les proves pels alumnes es concentraven en un sol dia, cosa que va provocar que a més d’un li costés seguir el ritme de la… Llegeix més»

English week a Tossa de Mar

Avui al matí, l’alumnat de 3r d’ESO ha marxat cap a Tossa de Mar. S’hi estaran tota la setmana practicant l’anglès amb monitors anglesos.
Ja estan instal·lats i han començat les activitats. About to start, let’s go!!
Ja som al tercer dia a Tossa. Today watersports! (Box… Llegeix més»

Visita d’en Xavier Santesmasses

Avui, hem capgirat els papers i hem tingut el privilegi d’entrevistar a un gran entrevistador: en Xavier Santesmasses, actualment periodista del Diari Segre.
L’alumnat ha escoltat atentament com resumia, en tant sols uns minuts, la seva fascinant vida. Els ha quedat clar que és una persona… Llegeix més»

Acrosport 17/18

L’assignatura d’Educació Física inclou l’acrosport i el treballa l’alumnat de 1r de Batxillerat.
És una modalitat d’esport acrobàtic/coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures
En l’enllaç que… Llegeix més»