Benvinguts al web de l’Institut Guissona

Calendari exàmens proves ESO març 20

INFORMACIÓ PER LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Donada la situació actual en què els centres romanen tancats a causa del coronavirus ; tot i que el Departament d’Educació ha descartat el fet de mantenir l’activitat lectiva online i mentre duri el tancament dels centres a Catalunya, l’Institut Guissona proposa diferents activitats no avaluatives a l’alumnat perquè no perdi el ritme d’aprenentatge.
Els canals utilitzats seran el moodle, correu electrònic corporatiu (@iesguissona.cat) i apps de google. Per tant, cal que es consultin aquests canals per saber les tasques que han de fer i les dates en què s’han de presentar les tasques.

Si algú té algun problema per accedir-hi, escriviu un correu a admin@iesguissona.cat

Atentament,
Equip directiu

Queda suspesa la jornada de portes obertes per prevenció del coronavirus.

Informació ordinadors portàtils

Horaris Transport 2019 – 2020

Calendari Escolar 19 20

Llistat llibres 1r ESO 19-20

Llistat llibres 2n ESO 19-20

Llistat llibres 3r ESO 19-20

Llistat llibres 4t ESO 19-20

Horari d’atenció al públic:
  • Hivern:
    • Secretaria de dilluns a dijous de 8h a 18h. i divendres de 8h a 14:30h.
    • Consergeria de dilluns a divendres de 8h a 21h.

Esquiada a Boí. 1r ESO.

Som a Boí! Ja tenim les botes posades, esmorzats i cap a la neu!!

Continuen esquiant i gaudint de bon temps

També fan visites culturals als monuments històrics i espectaculars de la Vall de Boí.

8M – 2020

El passat 8 de març va ser el Dia Internacional de la Dona.
Per aquest motiu, al passadís de l’Institut, s’ha confeccionat un mural on tothom qui ho ha volgut ha pogut penjar una foto d’una dona important en la vida de cadascú.

Nutrichef 2020

Aquests dies tenim l’alumnat de 1r d’ESO amb el davantal posat.
Després de treballar a classe durant uns dies la piràmide alimentària, ara es tracta de posar en pràctica a la vida quotidiana el que han après. En grups, han de pensar esmorzars saludables per 2… Llegeix més»

Llibres contra violència masclista

Aquest any, l’Institut ha rebut una assignació econòmica del Departament d’Educació per l’adquisició de llibres i material didàctic per fomentar la igualtat de gènere i la prevenció de la violència masclista.
Una bona acció coeducadora tant a nivell de centre, com d’aula i entorn és fonamental… Llegeix més»

Visita a Guissona. Aula Acollida

El dia 28 de febrer, l’alumnat de l’Aula d’Acollida va visitar Guissona.
La sortida va ser guiada pel David Castellana, qui de forma molt amena va explicar l’alumnat la interessant història del poble on viuen.

14 de Febrer!

En Pablo, el nostre “Chef”, cada dia ens rep amb un “bon dia”!! i un somriure, però avui hi ha afegit molt d’amor.

Visita l’escriptor Àngel Burgas

L’alumnat de 1r d’ESO van llegir el llibre “Segon Trimestre” de l’escriptor Àngel Burgas.
Aquesta setmana hem rebut la visita d’aquest escriptor que ens ha transmés la seva passió per la literatura infantil i juvenil.
Ha rebut diferents premis pels seus treballs (Premi Mercè Rodoreda, Josep Mª… Llegeix més»

l’Antàrtida a l’Institut Guissona

Ahir dijous 6 de febrer, ens va visitar l’investigador del CSIC, Josep Mª Gili Sardà de l’Institut de Ciències del Mar de Barcelona. Fill de Mollerussa però home de mar. La visita, que va ser promocionada per l’Institut d’Estudis Ilerdencs, va ser molt enriquidora.
Ens va… Llegeix més»

Presentació Programa TEI

La TUTORIA ENTRE IGUALS és un projecte de formació integral de professorat, d’alumnat, de monitors i de les famílies, amb l’objectiu de formar a tots els agents que estan en contacte amb els nostres infants i joves. És un mètode d’aprenentatge cooperatiu basat en la… Llegeix més»

Entrevista de feina. 4r ESO

Avui, l’alumnat de 4t d’ESO ha finalitzat les xerrades sobre com gestionar una entrevista de feina de la millor manera possible.
L’entrevista és un pas més, i sovint l’últim i més important, en un procés de selecció. És un diàleg amb preguntes i respostes sobre temes… Llegeix més»

Treball en equip

Des de l’Oficina Jove de la Segarra, es va organitzar un taller amb l’alumnat de 2n d’ESO sobre el treball en equip.
Aquesta forma de treball no busca reduir el treball individual, sinó que pretén ser, a partir del talent de cadascun dels components, una ajuda… Llegeix més»

Taller “Share”. Batxillerat

Taller adreçat a adolescents que consisteix en visualitzar un vídeo i reflexionar en grup sobre les conductes que hi apareixen.
Cada grup d’alumnes disposa d’una fitxa amb preguntes relacionades amb la seva actitud.
Els conceptes clau són: La responsabilitat penal, la pressió de grup, l’empatia, l’autoestima, l’autoprotecció,… Llegeix més»