Benvinguts al web de l’Institut Guissona

PORTES OBERTES VIRTUALS ALS CICLES FORMATIUS – ABRIL 2021

En aquest vídeo teniu un petit tast dels cicles formatius tant de grau mitjà com de grau superior que s’imparteixen al nostre centre.

PORTES OBERTES VIRTUALS ESO – MARÇ 2021

Aquest vídeo s’ha realitzat per a qué tothom pugui fer una visita virtual del nostre centre. Per dur-lo a terme s’han seguit  totes les mesures de seguretat marcades per la COVID-19.

Per a més informació, us podeu posar en contacte al 973 551 417 o al correu preinscripcio@iesguissona.cat

INFORMACIÓ DEPARTAMENT EDUCACIÓ:

PREINSCRIPCIÓ 21 – 22

Video explicatiu: Com has de fer la preinscipció

PUBLICACIÓ OFERTA INICIAL

Per demanar ajuda o fer una consulta per formalitzar el tràmit de la PREINSCRIPCIÓ cal que demaneu cita prèvia:

–  A l‘Ajuntament: Telèfon: 973 55 00 05 (Extensió 128)  i Correu electrònic: peeguissona@gmail.com

–  A l’Institut Guissona : Telèfon 973 55 14 17

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

PLA D’ACTUACIÓ DE CENTRE

INFORMACIÓ SOBRE ORDINADORS PORTÀTILS

Declaració responsable alumnes majors de 18

Declaració responsable alumnes menors de 18

Horari d’atenció al públic:

• Hivern:
    • Secretaria de dilluns a dijous de 8h a 18h. i divendres de 8h a 14:30h.
    • Consergeria de dilluns a divendres de 8h a 21h.

Actors i actrius per 1 dia (Aula Integració)

Actrius i actors per un dia!!
El passat dijous, 11 de març, els alumnes de l’Aula d’Integració van escenificar l’obra de teatre Història d’uns veïns beneits, al Casal Jove de l’Escorxador de Guissona.
Inicialment, aquesta obra s’havia de representar a l’alumnat de cicle inicial de les escoles… Llegeix més»

8M. Dia de la Dona

8 de març es celebra el Dia Internacional de la Dona, una diada per reivindicar la igualtat i l’empoderament de la dona en tots els àmbits de la societat.
Una altre any, l’Institut Guissona també ha treballat perquè es visibilitzin les violències masclistes quotidianes, es denuncii la desigualtat existent… Llegeix més»

Homenatge al poeta Joan Margarit

El 16 de febrer vam assabentar-nos de la mort del poeta de Sanaüja Joan Margarit.
Un poeta d’ofici arquitecte que va exercir totes dues vocacions amb la mateixa cura, responsabilitat i exigència. “Si fas un mal poema embrutes el món”, havia dit en diverses ocasions.
Va néixer… Llegeix més»

1r Premi concurs poesia a la Universitat d’Alacant

L’alumna Andreea Larisa Evdochim de 3r d’ESO ha guanyat el primer premi al 5è “Certamen de Poesía Amalio Gran 2020”  de la Universitat d’Alacant.
Tota la Comunitat Educativa de l’Institut Guissona està molt contenta i la volem felicitar pel seu premi.
Endavant Larisa!

Premis TDR 19 20

TdR premiats el curs 19-20
Aquesta setmana ha vingut carregada de bones notícies perquè hem sabut quins han estat els treballs de recerca guardonats:
L`alumna Alba Fustegueres ha guanyat el 1r premi de la UManresa pel seu treball “La marca ens marca?”, cotutoritzat per les professores Tate… Llegeix més»

Guanyadors 1r concurs Haiku

El departament de castellà ha organitzat amb els alumnes de 1r i 2n de la ESO el primer Concurs de foto con haiku. Han participat uns 20 alumnes i ha estat molt difícil elegir aquests tres alumnes guanyadors . Han estat elegits per un tribunal… Llegeix més»

Sant Jordi 4t ESO i BTX

Aquesta és la proposta de Sant Jordi de l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Es tracta d’amuntegar llibres per aconseguir, amb els títols, un breu poema o una petita història.
Aquests són els resultats

Padlet. 3r ESO

Enguany, tots i totes celebrarem un Sant Jordi diferent. L’alumnat de 3r d’ESO ha fet un padlet.
La idea és que recomanin un llibre a partir d’imitar la portada. (semblant al que la gent ha penjat a les xarxes socials amb obres d’art i que està… Llegeix més»

Esquiada a Boí. 1r ESO.

Som a Boí! Ja tenim les botes posades, esmorzats i cap a la neu!!

Continuen esquiant i gaudint de bon temps

També fan visites culturals als monuments històrics i espectaculars de la Vall de Boí.

8M – 2020

El passat 8 de març va ser el Dia Internacional de la Dona.
Per aquest motiu, al passadís de l’Institut, s’ha confeccionat un mural on tothom qui ho ha volgut ha pogut penjar una foto d’una dona important en la vida de cadascú.

Nutrichef 2020

Aquests dies tenim l’alumnat de 1r d’ESO amb el davantal posat.
Després de treballar a classe durant uns dies la piràmide alimentària, ara es tracta de posar en pràctica a la vida quotidiana el que han après. En grups, han de pensar esmorzars saludables per 2… Llegeix més»