Actors i actrius per 1 dia (Aula Integració)

Actrius i actors per un dia!!

El passat dijous, 11 de març, els alumnes de l’Aula d’Integració van escenificar l’obra de teatre Història d’uns veïns beneits, al Casal Jove de l’Escorxador de Guissona.

Inicialment, aquesta obra s’havia de representar a l’alumnat de cicle inicial de les escoles de Guissona, però atesa la situació COVID s’enregistrarà i es visualitzarà en aquest format.

Amb l’assaig d’aquesta obra s’ha promogut el treball en equip, la cohesió del grup i l’ús de la llengua catalana. També, s’ha aconseguit que els alumnes s’ho passessin molt bé i que aprenguessin les característiques i el llenguatge cinematogràfic en el procés d’enregistrament.

Aquesta activitat ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Guissona (Casal Jove i Pla educatiu entorn) i amb el Departament d’Ensenyament (assessores LIC).