Premis TDR 19 20

TdR premiats el curs 19-20

Aquesta setmana ha vingut carregada de bones notícies perquè hem sabut quins han estat els treballs de recerca guardonats:

L`alumna Alba Fustegueres ha guanyat el 1r premi de la UManresa pel seu treball “La marca ens marca?”, cotutoritzat per les professores Tate Bonjoch i M. Alba Fornells.

Pel que fa als Premis Comarcals de La Segarra, aquests han estat els alumnes premiats:

La Júlia García i l`Àlex Pons han guanyat el 1r premi de la modalitat de ciències i tecnologia pel seu treball: “El potencial de la intel.ligència artificial”, tutoritzat per la Sílvia Peiró.

La Clàudia Biosca ha guanyat el primer premi de la modalitat de ciències socials i humanitats pel treball titulat “L`acció d`invertir”, dirigit per la Mercè Llobera.

I, finalment, molt contents també per l`Aina Cucurull que amb el seu TdR “La necessitat de ser feliç”, tutoritzat per la Vanessa Serra, ha guanyat l`accèssit en la modalitat de ciències socials i humanitats.

Moltes felicitats a tots!!