Matriculació alumnes del centre

En el següent document us facilitem el calendari i horari per la matriculació d’alumnes del centre (els que promocionen i els que repeteixen).

Així mateix, us facilitem l’accés als documents amb la informació sobre les matrícules (preu, condicions de pagament, compte bancari de l’Institut, documentació necessària…) per curs acadèmic (ESO i batxillerat):

La confirmació de matrícula es realitza de manera presencial entre les 11 i les 14 hores al hall/secretaria, mantenint totes les mesures higièniques-sanitàries necessàries.

Els documents de confirmació de matrícula seran entregats pel vostres fills/es el pròxim dia 14 de juny, juntament amb les notes. Aquests documents caldrà portar-los per formalitzar la matrícula juntament amb els resguards de pagament.