Gaudim d’una divertida sessió de teatre en anglès amb English Theatre Company

Tot l’alumnat de 1er i 2on d’ESO va poder gaudir ahir d’un espectacle teatral d’allò més divertit. Els actors de la companyia English Theatre Company (ETC) van fer ballar, cantar, riure i, sobre tot, aprendre anglès en viu, amb una obra, Time Apart, que va enganxar els més de 200 alumnes i professors que van participar en la sortida a la sala Teatre Ramon Romagosa de la ciutat.

L’obra ha estat organitzada i presentada per l’Ajuntament de Cornellà i Pedagogia de l’Espectacle, a més de ETC, que s’ha especialitzat en la creació de propostes teatrals basades en temes actuals, tractades des del clown i l’humor, que motiven l’atenció dels joves i amb dinàmiques molt participatives entre actors i públic. Esperem tornar a obrir el teló, en anglès, l’any vinent.

The show must go on!