Xerrada Dones 100tífiques 2022

FOTOS I VÍDEOS AQUÍ

L’11 de febrer és el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. A l’institut, dins del programa “Dones 100tífiques”, per commemorar aquest dia vam convidar l’Anna Perea a venir al centre.

L’Anna és enginyera informàtica i actualment treballa a l’empresa Hewlett Packard, i encara avui treballa envoltada d’homes. Va encoratjar tot l’alumnat, però en especial les noies, que no tinguessin prejudicis i que s’animessin a estudiar carreres d’enginyeria i ciències.

La xerrada la va fer per als alumnes de 1r d’ESO, els va explicar quina havia estat la seva experiència com a dona estudiant en una carrera on la majoria dels seus companys eren homes.