Informació Portes Obertes de Batxillerat 2022

El proper dimecres 6 d’abril, a les 18h, celebrarem la jornada de Portes Obertes de Batxillerat en format presencial.

Si el curs vinent el vostre fill o filla vol cursar estudis de Batxillerat i teniu ganes de conèixer el projecte educatiu de l’Institut Frederic Mompou per aquesta etapa, us esperem a les nostres Portes Obertes de Batxillerat.

Programa:

• Per què fer Batxillerat?
  • Per què fer Batxillerat a l’institut Frederic Mompou?
  • Presentació de matèries de Batxillerat i itineraris formatius, i dels professionals del nostre centre que els imparteixen.
  • L’opinió dels exalumnes de Batxillerat de l’institut Frederic Mompou.
  • Per a l’alumnat que cursa 4t ESO al nostre centre: orientació grupal amb el tutor o tutora respectiu.
  • Per a l’alumnat que s’ha d’incorporar nou al centre a Batxillerat: resolució de dubtes i neguits.

Per organitzar millor aquesta jornada, us demanem que ompliu el següent formulari.

Veniu a les Portes Obertes de Batxillerat presencialment. Us hi esperem!

1. admin Autor de l'article

Bon dia Arnau, no hi ha cap problema, tenim places també per segon de Batxillerat. Només cal que facis la preinscripció en les dates que corresponguin, on line a través de la pàgina oficial de la Generalitat (trobaràs l’enllaç a la nostra pàgina web, a la part superior esquerra).

1. admin Autor de l'article

Bona tarda Paula, no cal reservar per venir a les portes obertes. Només has de ser el dia i hora al nostre institut, al Gimnàs – Sala d’actes, i allà començarem la jornada. T’hi esperem!