Participa dels concursos de Sant Jordi 2022

Com cada any pels volts de Sant Jordi us fem saber que el dia 22 d’abril realitzarem una jornada emmarcada en la Diada de Sant Jordi i, tanmateix, realitzem dos concursos relacionats amb la festivitat: el Concurs literari en català i/o castellà i el Concurs popular de mems en català.

A les classes de català i castellà us explicarem més concretament les bases de cada concurs, però -alhora- també us les pengem a la pàgina web perquè les pugueu consultar i animar-vos. Hi ha tres categories A (1r i 2n d’ESO), B (3r i 4t d’ESO) i C (1r i 2n de BAT). Recordeu que heu de complir els criteris formals i de contingut que consten als cartells de cada concurs. Com cada any, el Concurs literari l’heu de desenvolupar a partir d’una de les quatre imatges que us proposem, aquest any seran cartes del joc de taula Dixit. Hi podeu participar en català i/o castellà, però si voleu presentar-vos-hi amb totes dues llengües heu de saber que no pot ser el mateix text traduït, sinó que han de ser dos textos propis. La data límit per entregar els textos literaris és el 4 d’abril a una bústia que hi haurà a consergeria.

El Concurs popular de mems és únicament en català i hi podeu participar fins el dia 20 d’abril, però us recomanem que envieu els mems abans, ja que els anirem penjat al llarg de tot el mes d’abril a la pàgina d’instagram @santjordialmompou. Sigueu conscients que els guanyadors del concurs de mems s’escullen mitjançant votació popular, qui tingui més likes serà el mem guanyador, i no hi ha categories per grups d’edat.

A mesura que vagi avançant el mes d’abril us concretarem quines seran les activitats especials i específiques que durem a terme el dia 22 d’abril. Estigueu atents a la pàgina web!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>