Treball de taller finalitzat – El pont llevadís

Un cop hem finalitzat el primer quadrimestre, els alumnes del grup 4rtD ja tenen enllestides les seves maquetes del pont llevadís. Han sigut uns mesos amb molt de treball en què han pogut realitzar diferents tasques, des de la manipulació de la fusta per construir l’estructura fins el muntatge de tot el sistema elèctric i motriu. Segons les experiències de l’alumnat, aquesta última part ha sigut la més difícil ja que la delicadesa de les connexions elèctriques provocaven problemes de connexió i per tant de funcionament. Tot i això, amb molta paciència i dedicació s’han pogut superar aquests inconvenients i el resultat obtingut ha sigut satisfactori.

Així doncs, a partir d’ara deixem enrere aquest projecte i engeguem les pràctiques amb circuits electrònics, tot un repte fins a final de curs!.