Concurs de narració breu de la Coca cola

Un grup de 15 alumnes de 2n d’ESO ha participat aquest dissabte, dia 10 de març de 2018, a la 41a edició del concurs de narració breu de la Coca-Cola. Com a tema de redacció els han proposat una il·lustració i una frase que havien d’incloure a la seva narració. També els han donat un seguit de normes per confegir el seu text .

Ha estat un matí de dissabte molt especial. Els nois i les noies s’han esforçat per fer un bon text. Ha sigut una experiència molt positiva ja que han pogut veure la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Els ha emocionat poder ser en una aula de la Universitat. Al final, després de les dues hores que ha durat la prova, els han regalat una samarreta amb el nom del patrocinador i una beguda.

Les famílies de l’alumnat que han participat en el concurs també han passat un matí de dissabte diferent i han pogut gaudir, igual que els seus fills/es, d’una experiència molt agradable.

Hi ha hagut molts comentaris sobre el tema de la narració i sobre el seu desenvolupament per part de cadascun dels participants. Tots estaven força satisfets i satisfetes de com els ha anat. Esperem que, a part de l’experiència d’avui, algun dels participants obtingui un premi, això no ho sabrem fins més tard. Haurem de tenir paciència per esperar el veredicte del jurat.

Si voleu veure més fotogafies, cliqueu AQUÍ.