Sortida de final del 2n trimestre el dia 8 d’abril

El passat 8 d’abril tot l’institut va realitzar diferents sortides d’acció tutorial amb l’objectiu de treballar habilitats personals i interpersonals i dinàmiques de cohesió de grup per fer així un bon tancament abans de les vacances de Setmana Santa.

Cada nivell va anar a diferents llocs. L’organització va ser la següent:

• 1r ESO: tots els grups del primer nivell de l’ESO amb els seus tutors i l’equip docent van visitar la platja del Delta del Llobregat. Per arribar-hi, van anar amb els ferrocarrils des de Sant Vicenç dels Horts fins a la parada d’Europa fira i, una vegada allà, van agafar la línia L9 sud del metro fins a “Cèntric”. La caminada fins la platja va durar una hora i van poder gaudir de veure passar els avions de ben a prop. L’estona de la platja va ser molt divertida i el temps va acompanyar.
  • 2n ESO: els nois i les noies del segon curs de l’ESO amb l’equip de professors acompanyants van fer una ruta circular per Pallejà. Tots els alumnes van quedar a l’estació de ferrocarrils i van anar junts fins a Pallejà, lloc on van iniciar la caminada.
  • 3r ESO: tot l’alumnat i els companyants van sortir a peu des de l’institut i van iniciar la ruta fins a la masia de Can Riera, situada a la frontera entre els municipis de Cervelló i Torrelles de Llobregat, l’origen de la qual pot remuntar-se al segle XVI.
  • 4t ESO: alumnat i docents van sortir caminant des de l’institut, direcció a l’Ermita del Remei i, tots aquells alumnes que ho van voler, van pujar fins al castell de Cervelló a través d’un camí esglaonat.
  • Batxillerat: els més grans de l’institut van fer la sortida a la platja de Castelldefels, agafant els ferrocarrils i el metro fins la parada de tren de Bellvitge per agafar el tren fins la platja. Una vegada arribats al destí, van fer activitats lúdiques i esportives.

Va ser una jornada divertida i tots en vam gaudir molt. Esperem repetir el curs vinent!