Diada de Sant Jordi 2022

FOTOS AQUÍ

Enguany, la diada de Sant Jordi cau en dissabte i és per això que avui divendres 22 d’abril celebrem aquesta festivitat a l’institut Frederic Mompou.

A partir de les 11h començarà la celebració de la diada de la rosa i el llibre. Aquest és el contingut de la festa d’avui:

D’11h a 12h, a l’hora d’esbarjo, hi haurà paradetes de llibres i roses, i lliurament de premis. Durant aquest temps, es donaran a conèixer els guanyadors dels premis literaris, del premi de cartells de Sant Jordi, del concurs de mems i del concurs de stop motion per la celebració del dia del telèfon mòbil.

De 12h a 13h farem activitats diversificades per nivells:

1r ESO: audició musical, on els propis alumnes de 1r ESO interpretaran diverses peces.

2n ESO: espectacle de teatre, amb dos actes de l’obra “La comèdia de l’olla” de Plauto i amb l’obra “El retablo de las maravillas” de Miguel de Cervantes. Els intèrprets són els alumnes de l’optativa de teatre de 2n i 3r d’ESO, i la resta d’alumnes de 2n en seran els espectadors.

3r i 4t ESO: jocs literaris. Els alumnes de 1r de Batxillerat han estat prepararant, durant les hores de llengua Catalana i literatura, diferents jocs literaris per als alumnes de 3r i 4t ESO.

1r de Batxillerat: dinamització dels jocs literaris per a l’alumnat de 3r i 4t ESO.

2n de Batxillerat: cinefòrum a la seva aula, amb professorat dinamitzador.

Totes les activitats finalitzaran a les 13h i donarem per acabada aquesta jornada lúdica i cultural al nostre institut.

Esperem que els vostres fills i filles gaudeixin de totes aquestes activitats!