Concurs stop-motion 2022

Aquest curs, com a novetat, des del departament de tecnologia hem encetat la primera edició d’un concurs per celebrar el dia internacional del telèfon mòbil que va ser el passat 4 d’abril. Des del nostre departament sabem que aquest dispositiu s’ha convertit en un element imprescindible per a la nostra vida quotidiana, tant per ús personal com professional, i és per això que hem volgut proposar al nostre alumnat de l’ESO utilitzar el telèfon mòbil per crear una animació tipus “Stop-Motion” (vídeo realitzat mitjançant una seqüència d’imatges) i d’aquesta manera que aprenguin que el telèfon també serveix per realitzar activitats educatives i creatives.

El dia de Sant Jordi va ser el moment escollit per atorgar els premis als participants. Primer de tot ens agradaria felicitar a tots els alumnes pels treballs fets que són de molt bona qualitat i, en segon lloc, felicitar particularment als guanyadors, tant als primers premis com als segons premis.

A continuació us deixem els vídeos perquè els pugueu veure. Us esperem a la propera edició!