Setmana de la Ciència 1r ESO: visita al Cosmocaixa

El dijous 15 de novembre l’alumnat de 1r ESO va fer una visita al Cosmocaixa. Primer van assistir a una sessió al Planetari,on van fer una introducció a l’astronomia i van aprofundir sobre els eclipsis de sol i de lluna. Després de la sessió van fer preguntes relacionades sobre diferents aspectes de l’Univers i del nostre planeta. La resta del matí la van aprofitar per visitar les diferent zones del Museu: bosc inundat, sala de la matèria, zona de paleontologia i mur geològic, seguint un dossier que els havíem preparat prèviament.

Els i les alumnes van treballar molt bé i també van gaudir d’aquesta experiència d’apropament a alguns aspectes de la Ciència.