Projecte “Melodies Personalitzades” a 2n d’ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han estat treballant durant el mes de febrer en el projecte de Melodies Personalitzades. Es tracta d’un projecte en el qual es treballa des de les matèries de Música, Tecnologia i Física i Química, i és el tercer curs que s’aplica.

El repte consisteix a fabricar i afinar un instrument musical amb pots de vidre, i elaborar un vídeo documental on es pugui escoltar una melodia creada per cadascun dels grups i tocada amb el seu instrument.

El projecte dura vint-i-una hores i es treballa a les hores d’aquestes tres matèries. Sobretot a l’hora d’afinar es dóna molt la nota!

A continuació us ensenyem algunes de les fotos on es pot veure el producte final dels diferents grups:

1. Montse

Aquest projecte és molt interessant, l’enhorabona als professors i professores implicats i també als alumnes i les alumnes que, em consta, gaudeixen molt amb aquest projecte.