Tecnologia 4t ESO – Projecte tecnològic

En aquest primer quadrimestre que just ha finalitzat, el grup de l’itinerari acadèmic ha realitzat la construcció d’un sònar dintre del projecte Homestead que es realitza en aquest nivell des de fa 3 anys. Els alumnes han hagut de pensar des de zero el disseny, materials i construcció de la seva maqueta tenint en compte uns condicionants o requisits de partida com era l’espai per encabir tota la part electrònica i també pensar en com separar la part mòbil de l’objecte de la fixa. Un cop finalitzats els projectes, els alumnes hauran de fer una petita memòria tècnica de quin ha estat el procés de disseny i elaboració de la feina feta.

Us deixem un vídeo per a què pugueu veure el resultat.