Primera reunió de delegats verds!

El passat dia 21 d’octubre va tenir lloc la primera reunió de delegats verds, els i les representants de cada grup classe en el projecte d’Escoles Verdes (EEVV). Les coordinadores de nivell van rebre aquest alumnat a la Biblioteca i es van realitzar  activitats enfocades a la conscienciació sobre la protecció de l’entorn i a la importància de la cura del medi ambient: vam discutir si els nois i les noies reciclaven a les seves llars i si tenien presents quines accions poden fer en seu dia a dia per tal de generar menys residus i, així, contaminar menys.

Al mateix temps, es va encomanar una tasca molt important als delegats i delegades verdes: la de transmetre aquests missatges als seus companys i companyes de classe tot realitzant activitats dinàmiques a les sessions de tutoria: passar una enquesta, visualitzar vídeos, fer una pluja d’idees conjunta i elaborar un póster amb totes aquelles mesures que fomentin el reciclatge, la reutilització i la reducció de residus. A més a més, vam informar de les accions que portaríem a terme al llarg del curs per continuar amb la coneguda lligueta d’aules: calendarització, horaris i recompensa final!

Esperem que aquesta primera reunió serveixi per prendre consciència de totes les petites accions que podem realitzar per ajudar a preservar el medi ambient.