“Nuestros poemas favoritos del siglo XX”, per l’alumnat de 1r de Batxillerat

Des de la matèria de Lengua y literatura Castellana, els nostres alumnes han realitzat un trajecte per la poesia del segle XX. Des del Modernisme de Rubén Darío, passant per la poesia d’Antonio Machado, els poetes del grup del 27: Lorca, Alberti, Aleixandre, Salinas,… fins a la poesia dels anys 40, 50 i 60.

Han elaborat uns vídeos documentals sobre l’autor i el poema que han triat. Han fet una bona feina de lectura, comprensió, anàlisi, interpretació i expressió audiovisual.

En aquest projecte han treballat la contextualització de l’època i l’autor, així com conceptes purament literaris i artístics. Han desenvolupat també les seves habilitats comunicatives per transmetre tot allò que han après i interpretat.

Us animem a fer una ullada a aquests vídeos documentals i gaudir de la poesia, ja que, com va dir un famós poeta.

“No digáis que, agotado su tesoro,
       de asuntos falta, enmudeció la lira;
podrá no haber poetas; pero siempre
       habrá poesía.”

1. Miquel Abancó

Això sí que és excel·lència !!! Felicito a tot aquest alumnat i també, és clar, a la seva professora.

2. Montse Bordanova

Un projecte engrescador! L’enhorabona a tots i totes els implicats i implicades en aquest treball poètic.
    Endavant i bona feina.