“The Age of Exploration”, projecte en anglès a 3r ESO

GEP: DEPT. DE LLENGÜES ESTRANGERES I DE CIÈNCIES SOCIALS

Els alumnes de 3r d’ESO han treballat durant el primer trimestre a les matèries d’anglès i socials el projecte titulat THE AGE OF EXPLORATION.

Per poder entendre el món que ens envolta hem d’anar al principi de l’Edat Moderna, en aquest període de la història el món era diferent però es posen les bases del que serà el món actual. Per això plantegem als alumnes aquesta pregunta engrescadora a l’inici del projecte: HOW DID THE DISCOVERY OF AMERICA CHANGE THE WORLD?

El principal objectiu és que l’alumnat sigui capaç de respondre a la pregunta inicial “How Did the Discovery of America Change the World?”. Per fer-ho, duen a terme una sèrie d’activitats en anglès seguint la metodologia CLIL i Learning by Doing construint el seu aprenentatge des del principi, partint de la base que tenen pocs coneixements del tema.

Aquí us deixem un tastet de la tasca final, els videos que han creat  els diferents grups per a què gaudiu de la bona feina feta: