Informació Portes Obertes de Batxillerat 2021

El proper dimecres 14 d’abril, a les 18h, celebrarem la jornada de Portes Obertes de Batxillerat en format telemàtic.

Si el curs vinent el vostre fill o filla vol cursar estudis de Batxillerat i teniu ganes de conèixer el projecte educatiu de l’Institut Frederic Mompou per aquesta etapa, us esperem a les nostres Portes Obertes de Batxillerat.

Programa:

• Per què fer Batxillerat?
  • Per què fer Batxillerat a l’institut Frederic Mompou?
  • Presentació de matèries de Batxillerat i itineraris formatius, i dels professionals del nostre centre que els imparteixen.
  • L’opinió dels exalumnes de Batxillerat de l’institut Frederic Mompou.
  • Per a l’alumnat que cursa 4t ESO al nostre centre: orientació grupal amb el tutor o tutora respectiu.
  • Per a l’alumnat que s’ha d’incorporar nou al centre a Batxillerat: resolució de dubtes i neguits.

Per organitzar millor aquesta jornada telemàtica, us demanem que ompliu el següent formulari.

Veniu a les Portes Obertes en format telemàtic. Us hi esperem!

Per accedir a la jornada telemàtica de Portes Obertes de Batxillerat el 14 d’abril, cliqueu sobre la icona de vídeo, o bé feu servir l’enllaç de sota, o bé amb el mòbil escanegeu el codi QR: