Concurs literari, de cartells i de mems, Sant Jordi 2021

Com cada any, s’acosta la Festa de Sant Jordi i en motiu de la Diada, a l’institut, tornem a celebrar el Concurs Literari!

Podeu escollir escriure en català o en castellà. Si el text que feu té certa qualitat literària, a l’assignatura de català o castellà tindreu 0’5 punts més en la nota final del tercer trimestre.

Podeu consultar totes les bases i instruccions del concurs literari clicant AQUÍ.

Enguany, haureu d’escriure el tipus de text que preferiu (poema, relat curt, assaig, text teatral,…) a partir d’una de les imatges següents:

Alhora, seguim amb el “Concurs de Mems” només en català. Hi pot participar tothom i no hi ha diferenciació per categories. S’han d’enviar a catala@insfredericmompou.cat i, posteriorment, es penjaran al compte d’instagram @santjordialmompou.

Les bases del concurs de mems les podeu consultar clicant a la imatge del costat esquerre, o bé clicant AQUÍ.

I també, com cada any i ja en fa molts, podeu participar al concurs de cartells de Sant Jordi, que és obert a tots l’alumnat de l’institut. Els cartells han de tenir format vertical din-A3, amb temàtica de Sant Jordi, i hi ha d’haver el text següent: “Sant Jordi ’21  23 d’abril  Institut Frederic Mompou”. Les bases del cartell les podeu trobar clicant AQUÍ.

A més a més, el dia 23 d’abril a l’institut podreu gaudir i participar de la Festa de Sant Jordi amb diverses activitats dirigides als diversos grups d’edat i respectant les distàncies i grups bombolla. Al llarg d’aquell dia, a més de fer-se públic el veredicte del concurs literari, hem preparat diferents activitats com una obra de teatre, una audició musical, tallers i jocs lingüístics. També podreu gaudir de música, i podreu formar part de l’intercanvi de llibres solidari d’Escoles Verdes, de la venda de roses de 4t d’ESO i de molt més!

Animeu-vos a participar al concurs literari i al concurs de mems!