Històries terrorífiques de Halloween

Durant la setmana de l’1 de novembre, des del departament de Llengua Castellana, l’alumnat de 1r, 3r i 4t d’ESO ha elaborat unes històries i dibuixos sota el tema “Historias terroríficas”. S’ha treballat la figura femenina de La novia cadáver (4t ESO)la Peregrina de La dama del alba (3r ESO); i la de Beatriz Obregón de Las lágrimas de Shiva (1r ESO).

Els alumnes han treballat el projecte: Figures femenines terrorífiques. Ho han fet analitzant personatges com la núvia cadàver (obra homònima de Tim Burton), el fantasma de Beatriz Obregón (Las lágrimas de Shiva, de César Mallorquí) i la Mort personificada en la Peregrina (La dama del alba, de Alejandro Casona)

La metodologia ha estat el treball cooperatiu i el procés ha estat el següent: lectura i anàlisi de textos sobre aquests personatges, visionat i comprensió oral de textos audiovisuals sobre aquestes, expressió escrita (text descriptiu i narratiu) i interpretació plàstica d’aquests personatges.

També en vam fer una exposició als vestíbuls de l’institut.

Desitgem que hagueu passet un Halloween esgarrifós! Això sí, amb castanyes també!