Exposició “Bodas de sangre”, de Federico García Lorca

El nostre alumnat de 4t ESO ha treballat a la matèria Lengua y literatura castellanas la lectura i interpretació plàstica de l’obra dramàtica de Lorca Bodas de Sangre. Aquesta és la proposta inicial de la professora:

Després de fer la lectura i l’anàlisi de l’argument, els temes, els símbols i els personatges, han recreat aquests aspectes de manera plàstica, partint de la seva sensibilitat i creativitat. Aquí teniu el resultat de la recreació que han fet a través de les seves maquetes i les seves adaptacions il·lustrades de l’obra:

Esperem que gaudiu de l’exposició tant com nosaltres durant tot el procés.

Enhorabona a tothom!

1. Montse

Són uns treballs molt interessants, l’enhorabona per la iniciativa tant als professors com als alumnes.