Guies virtuals d’edificis de Gaudí amb 4t d’ESO

A 4t d’ESO, a la matèria de Socials, hem estat estudiant l’arquitectura d’Antoni Gaudí.

Considerat el màxim exponent del modernisme català, Antoni Gaudí és un dels arquitectes més importants de la història. Les seves obres es distingeixen per incorporar solucions constructives inspirades en la natura així com per posseir un innegable caràcter religiós.

La seva genialitat excepcionalment trencadora va ser artífex d’un llenguatge arquitectònic únic, personal, incomparable i difícil d’etiquetar. De fet, quan el 1878 va acabar els estudis a l’escola d’Arquitectura, el seu director, Elies Rogent, declarava: «No sé si hem donat el títol a un boig o a un geni, el temps ho dirà.» Era innegable que les idees d’aquell jove no eren una mera repetició del que s’havia fet fins ara ni deixarien ningú indiferent. I com sabem, estem davant d’un autèntic geni.

Els alumnes de quart han realitzat guies virtuals d’alguns dels seus edificis per tal de donar a conèixer la seva obra. A continuació en podeu veure el resultat.