Ens han visitat els nois i noies de 6è de l’Escola Joan Juncadella

Ahir ens van visitar els nois i noies de 6è de l’Escola Joan Juncadella. Després d’una breu benvinguda per part de l’equip directiu, alguns alumnes nostres de 1r d’ESO que van estudiar al Juncadella els han explicat una mica la seva experiència a l’institut, però sobretot els han volgut tranquil·litzar i animar-los a fer un bon sisè de primària perquè, tal i com han dit ells, un bon sisè vol dir èxit assegurat a 1r d’ESO. Després els hem dividit en tres grups i han visitat el centre tot fent petites activitats al taller de tecnologia, al laboratori de biologia i a l’aula de música. Finalment hem anat tots plegats a esmorzar a la cantina i allà tot l’exalumnat del Joan Juncadella que fa 1r d’ESO al nostre institut ha pogut saludar-los i parlar amb les mestres que havien tingut. Tots plegats ens ho hem passat molt bé!