Els alumnes de 2n d’ESO han visitat la Sagrada Família

El passat mes de desembre, els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita guiada a una de les icones de la ciutat de Barcelona: el temple de la Sagrada Família. Van aprendre qui era Antoni Gaudí, què significa Patrimoni de la Humanitat, i moltes coses més, però sobretot van poder gaudir d’aquesta meravella de l’arquitectura, tant per fora com per dins.

Com que la sortida l’organitzàvem des del Departament de Matemàtiques, ens vam fixar especialment en aquells elements geomètrics que en Gaudí va utilitzar per optimitzar l’entrada de la llum i altres aspectes. En concret, vam descobrir els helicoides, paraboloides i hiperboloides. A classe, abans i després de la sortida, van haver de fer un treball en grup al respecte.

Com que estàvem en una zona molt turística, les professores d’anglès van aprofitar per demanar-los-hi un treball oral. Van haver de fer algunes entrevistes a turistes de parla anglesa que trobàvem al voltant del Temple.

Realment va ser un matí molt complert!