Visita al Campus de la UPC de Castelldefels

El dimecres 14 de març un cop més els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de Tecnologia i els de 1r de batxillerat de Tecnologia Industrial vam anar a la UPC de Castelldefels on s’imparteixen graus en enginyeria agroalimentària, telecomunicacions i aeroespacials. Allà van realitzar uns tallers tecnològics a escollir entre Robòtica, Aplicacions per a mòbils (APPs) , i Drons. Una altra activitat conjunta va ser la visualització d’una comunicació que va tenir lloc en aquesta universitat fa pocs mesos amb una estació espacial internacional. Els alumnes van conèixer les instal·lacions del campus i fins i tot alguns hi van participar des d’un ambient més lúdic. Esperem que amb aquesta activitat apropem el nostre alumnat al món universitari i es despertin noves vocacions tecnològiques.