1r Premi a la Innovació de Grau Superior

El 20 de juny de 2024 es va celebrar l’acte de la 18a edició dels Premis Noves i Nous Professionals. Dels 137 projectes presentats, 40 van quedar finalistes i 17 treballs premiats. L’objectiu dels premis és motivar i promoure l’esperit emprenedor i innovador de l’alumnat de Cicles Formatius i dels Programes de Formació i Inserció amb el reconeixement públic dels projectes de fi d’estudis.

Una gran jornada organitzada per la Patronal CECOT i l’Ajuntament de Terrassa, en la qual la consellera Anna Simó va ser l’encarregada d’entregar els premis.

L’Institut Esteve Terradas i Illa va ser convidat per tenir dos premis finalistes: Holopix i la Bústia de repoblació del bosc. Finalment, Holopix va ser reconegut amb el primer premi al projecte més innovador de cicle formatiu de grau superior (patrocinat per CIRSA).

Juan Carlos, alumne de l’ADS4, i Alejandra Benavides van ser els representants de l’alumnat impulsor del projecte i van poder fer 5 cèntims del que han aconseguit fer: ni més ni menys que permetre la comunicació a distància en temps real mitjançant la tecnologia hologràfica, i fer un pla d’empresa per oferir aquest servei als diferents sectors.

Una experiència que motiva l’alumnat a fer projectes innovadors pràctics i de qualitat, i en definitiva, a ser agents actius en el seu propi aprenentatge.

Podem dir sense por d’equivocar-nos que l’alumnat d’aquesta promoció també està preparat per engegar un projecte des de zero en el seu futur professional.