VISITA TÈCNICA AUS2 A TALLERES MUÑOZ CABRERA SCP

El passat 17 d’octubre, el grup d’alumnes d’AUS2 corresponent al segon curs del Grau Superior d’automoció de l’Esteve Terradas i Illa va gaudir d’una visita tècnica a les instal·lacions de Talleres Muñoz Cabrera SCP, situat a l’Hospitalet de Llobregat.

Tallers Muñoz és un referent del sector, amb una estructura, servei i metodologia organitzativa de treball que els està permetent créixer i ser competitius. A més a més, estan compromesos amb la formació i estan sensibilitzats amb la necessitat mantenir un vincle estret entre els centres educatius i les empreses. De fet, actualment estan acollint un parell d’alumnes de l’Esteve Terradas en pràctiques.

La visita ha permès als alumnes i als professors comprovar el paradigma organitzatiu del taller, així com les diverses seccions i equipaments, eines i dispositius de l’àrea de carrosseria i electromecànica, posant de manifest la importància de l’ordre, la neteja, així com del fet de disposar d’un equipament en bon estat i actualitzat.

En matèria d’innovació vam poder veure el sistema MOONWALK, el qual consisteix en l’automatització del procediment de preparació de pintura. Permet minimitzar el temps de mà d’obra, maximitzar l’organització i aprofitament de la pintura, i augmentar la precisió en la preparació. Així doncs, aquest sistema elimina els possibles errors humans amb el consegüent augment d’eficiència i estalvi de temps.

En resum, va ser una visita agradable, enriquidora i formativa, gràcies al compromís i predisposició de Carlos, Juaquín i el seu equip, per tal de donar un punt de vista proper, professional i motivador als nostres alumnes.

ENLLAÇ VÍDEO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *