Pro Hijab: el nou producte de LYNX

La marca LYNX ha fet un pas endavant en el seu cataleg innovador de productes creant el Pro Hijab, un mocador esportiu per a persones musulmanes que s’ajusta a les necessitats que la pràctica esportiva requereix. Cosit en el taller de la Xarxa de Dones Cosidores de Barcelona (Carrer Canigó 137) el Pro Hijab està a l’alçada, tant a nivell qualitatiu com estètic, d’altres productes similars d’empreses multinacionals com Adidas o Nike.

L’objectiu principal del producte és resoldre les necessitats esportives de persones que lliurament (remarquem aquesta circumstànica) han escollit una opció de vida i que per no tenir accés als recursos escaients (el Hijab esportiu de Nike té un preu de mercat de 35 euros) es queda a casa, augmentant el número de persones sedentaries, és a dir, l’estil de vida de qui realitza escassa o insuficient activitat física.

Sovint es pensa que la innovació fa referència bàsicament a tecnologia. És ben cert que en les darreres dècades moltes de les innovacions més rutilants han estat associades al fenomen d’internet i la telefonia mòbil. I que ara, precisament de la mà de Google (entre d’altres), es comença a parlar de cotxes sense conductor, de cotxes voladors, de bicicletes que van soles pel carrer. Però també és cert que recentment moltes empreses que no són d’alta tecnologia ni que necessàriament venen productes ens han sorprès: Nespresso i les seves càpsules, Ikea i la seva renovació logística al terreny dels mobles, UBER i les seves alternatives al transport tradicional, etcètera. Adaptar-se a les necessitats humanes més bàsiques, com el lleure i l’esport, també és innovació en el 2022.

Si voleu i/o necessiteu més informació, tenim el producte en estoc en el Departament d’Administració i Empreses (2a planta).