Dynamic: liquidació i sorteig de final de projecte

El proper dijous 13 de maig a les 17:15 hores l’alumnat del MP Dual del 2n curs d’Assistència a la Direcció i d’Administració i Finances instal.larà una petita botiga temporal en el passadís de l’Esteve Terradas (ubicació propera al gimnàs) com a cloenda del projecte Dynamic.

Aquesta iniciativa té l’objectiu de liquidar tot l’estoc de llaunes que té ara mateix el Departament d’Administració d’Empreses i també posar a la venda altres productes relacionats amb la marca.

El llençol de preus és:

• Una llauna = 1 euro
  • Pack edició limitada (2 llaunes + packaging) = 3 euros
  • Samarreta de cotó Dynamic (M, L i XL) = 5 euros

Preguem que l’alumnat interessat vingui amb la quanitat econòmica justa ja que és possible que no hi hagi molt de canvi.

Totes les persones que comprin algun d’aquests 3 productes entraran, si així ho desitgen, en el sorteig d’una samarreta del FC Barcelona signada pel davanter Ansu Fati.