K2 – Sostenible ET

Convocatòria per a l’alumnat per participar en el projecte SosteniblET en el marc europeu del programa ERASMUS+

Es tracta d’un projecte de mobilitat enfocat a l’aprenentatge i coneixement de les bones pràctiques ambientals en un centre educatiu. L’estada es realitzarà a Metz (França) o a Köln ( Alemania) i tindrà una durada de 5 dies. La subvenció es destina per conveni a 10 places d’alumnat de 1r de Batxillerat.

Objectius:

● Consolidar la cultura mediambiental a l’institut.
● Preparar el centre per l’obtenció de la norma ISO 14001.
● Millorar el coneixement d’una llengua estrangera.

Requisits:

Estar matriculat de Batxillerat a l’Institut Esteve Terradas i Illa.

Criteris de baremació:

Per a la selecció de l’alumnat per cobrir les 10 places que s’oferten es tindrà en compte la següent baremació on com a màxim s’obtindran 100 punts:
– Nivell d’anglès (entregar titulació i nota de 4t de l’ESO)
– Nivell de francès (entregar titulació i nota de 4t de l’ESO)
– Nivell d’ alemany (entregar titulació i nota de 4t de l’ESO)
– La participació en accions mediambientals (haver estat delegat ambiental algun curs o haver fet alguna formació o activitat d’aquesta temàtica)
– Formació en Ciències Ambientals (estar cursant GCA o altres matèries de ciències)
– Altres criteris de l’equip docent: motivació, comportament…

Dotació de la beca:

El projecte cobreix totes les despeses de l’alumnat seleccionat del nostre centre (viatges, assegurances, allotjament i manutenció).

Presentació de sol·licituds

L’alumnat interessat haurà d’ omplir aquesta sol·licitud que us podeu omplir en línia.:

Totes les sol·licituds seran rebudes per una comissió d’avaluació formada pel professorat implicat en el projecte: Laura Yepes i Marina Dalmau (Dept Ciències Naturals i Coordinació de Medi Ambient), Noelia Vazquez (Coordinadora de Batxillerat) i Oscar Chueca (Coordinació de projectes internacionals) que seguiran els criteris de selecció establerts.

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 4 al 11 d’octubre.

La Resolució es farà pública al web de l’institut no més tard del 18 d’octubre.

Per a qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l’adreça de correu:

mediambient@iesesteveterradas.cat