Estada lúdicoeducativa a Toulouse i Carcassonne – 4t ESO

En relació al Projecte de Recerca que els/les vostres fills i filles estan realitzant a 4t d’ESO, hem decidit organitzar una estada lúdicoeducativa a Toulouse i Carcassonne, orientada al treball dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i a fomentar el turisme sostenible. Les dates previstes de l’estada són del 6 al 8 de març de 2024 i ens allotjarem a Toulousse. Més endavant, us n’informarem en una reunió informativa per a les famílies.

Per tal de fer la reserva del viatge, l’allotjament i les diferents activitats s’ha d’efectuar un primer pagament de 100€. El preu de la sortida serà de 290€ aproximadament (s’intentarà ajustar al màxim en funció del nombre d’alumnes que hi vagin). En aquest preu s’inclourien el transport en autocar, l’estada a l’hotel amb l’esmorzar, també les activitats i les visites guiades.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra o està sancionat per una falta greu que comporti l’obertura d’un expedient disciplinari no se li retornarà aquest pagament a no ser que sigui una força major.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en líniaCal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Projecte de Recerca Toulouse i Carcassonne primer pagament – 4t ESO – 100€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

Teniu temps de portar l’autorització les tutores i fer el primer pagament fins el 30 d’octubre de 2023.