SANT JORDI 2024

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, a l’INS Ermengol IV es va realitzar una exposició sobre Àngel Guimerà commemorant el centenari de la seva mort i de Cal·ligrames de Joan Salvat-Papasseit, Guillaume Apollinaire i Vicente Huidobro, així com la celebració de l’Any Joan Oró (2023) i el seu llegat i es va recordar també la figura de Franz Kafka i les seves obres.

El mateix dia de Sant Jordi, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va assistir al recital poètic i musical, preparat per alumnat de 1r de Batxillerat i els Departaments de Llengua catalana i literatura i Música.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va realitzar una manualitat que va consistir en la confecció d’una rosa de paper.

I, a la tarda, l’Ajuntament de Bellcaire d’Urgell va lliurar els Premis Patufet de contes infantils 2024 als contes “La font de la bondat” d’Ikhlas El Mrini de 1r d’ESO i “La gran explosió” de Patrícia Trisca de 2n d’ESO.