– Biblioteca

PROTAGONISTES, LES DONES

Aquest mes de març la Biblioteca es vol fer ressò del Dia Internacional de la Dona, exhibint una bona mostra de les darreres incorporacions bibliogràfiques que tenen la dona com a protagonista: novel·les, assajos, còmics, biografies il·lustrades, contes, entre altres. També vol visualitzar el paper de les dones en altres àmbits de la ciència i la innovació mitjançant un cartell de la taula periòdica de les dones científiques i d’un altre amb una selecció de dones pioneres en la nostra història recent.

Jordi Sierra i Fabra a la Biblioteca: un món per descobrir.

Atreveix-t’hi!

FOTOGRAFIES

BIBLIOTECA DEL NOSTRE CENTRE

La nostra Biblioteca ens acompanya des del primer dia, el curs 1996-1997, però no va ser fins al 2006 que es va digitalitzar i ampliar quan el Centre va participar en el Programa d’Innovació Educativa de Biblioteca Escolar (puntedu). Des de l’any 2004 ja disposem d’un espai adient en les nostres instal·lacions.

Actualment, hi ha un fons bibliogràfic d’uns 4100 volums de diferent tipologia, integrat per obres literàries, obres de consulta i de coneixements generals.

L’alumnat disposa d’un Servei de Préstec que li permet accedir a llibres de lectures obligatòries o voluntàries i també a obres de consulta per realitzar Treballs o Projectes de Recerca.