1r ESO – DIADA OLÍMPICA DE SECUNDÀRIA – Balaguer

Els comuniquem que el dia 24 de maig de 2024 l’alumnat de 1r ESO aniran a Balaguer per participar a la Diada Olímpica de Secundària organitzada per l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Balaguer on competiran en diferents modalitats esportives amb alumnat d’altres centres de la Noguera. Els alumnes que participen en la sortida han d’anar equipats amb la samarreta blava que l’alumnat de 1r BTX estan venen al centre.

L’horari de la sortida és a les 8,10h de l’Institut i arribaran a les 14h aproximadament.

El preu és de 8€. La sortida es durà a terme sempre que hi hagi un 80% de l’alumnat inscrit en la data de tancament de pagament.

El PAGAMENT s’ha de fer a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en línia. Cal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Diada Olímpica de Secundària – 24/05/2024 –  1r ESO – 8€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

En aquesta sortida NO està permès l’ús del mòbil. Caldrà dur roba esportiva adient per l’esport que estiguin inscrits (ho gestionarà la professora d’educació física. Als esports aquàtics sols podran participar l’alumnat que hagi cursat natació durant el segon trimestre). Cal portar roba de recanvi per canviar-se al finalitzar les competicions.

Teniu temps de portar l’autorització a la professora d’educació física Teresa Claverol, i fer el pagament a la pàgina web fins el dia 2 de maig de 2024.

AUTORITZACIÓ