VIATGE CULTURAL I D’ESTUDIS – 1r BTX

Com ja és habitual, des del centre s’organitza un viatge cultural i d’estudis a 1r de BTX. Des del centre, també, es col·labora en l’organització, gestió, material, de recursos i econòmica de les activitats a fi de recaptar diners que han de permetre subvencionar i rebaixar l’import del viatge. Així mateix ens encarreguem dels passos pertinents a nivell de reserves, itineraris i documentació i s’acompanya l’alumnat durant la sortida.

Des de fa anys, el centre ha defensat unes directrius clares respecte al viatge:

1.     El preu total no ha de superar els 700€, tot inclòs. Aquesta mesura es va aprovar pensant en tot l’alumnat i per tal que el viatge s’adaptés a totes les famílies.

2.     El destí ha de complir uns requisits tenint en compte sempre el primer punt. Ha de ser un destí cultural que és com s’entén un viatge d’estudis organitzat en el si d’un centre educatiu.

Les últimes destinacions eren capitals europees però en els darrers cursos i, en concret aquest darrer, els pressupostos amb què s’ha treballat s’han encarit molt. A dia d’avui els pressupostos de capitals europees consultats van dels 1000€ a 1300€ cost total del viatge (sense incloure gaires opcions). És per això, i respectant el principi d’igualtat d’oportunitats detallat al punt 1, que s’ha proposat a l’alumnat una destinació nacional. El grup de 1r de BTX ha manifestat el seu interès per visitar Andalusia.

Aquest curs, doncs, el destí serà Sevilla, i possiblement Granada, del 10 al 13 de juny. Estem treballant en l’organització de les activitats i de tot el viatge que intentaríem mantenir en la franja dels 600€/700€ cost total (dels quals s’haurien de descomptar els beneficis obtinguts per l’alumnat).

Per tal d’efectuar la reserva (bitllets de tren, hotel,…) hauríeu de fer el primer pagament de 200€ fins el 23 de febrer de 2024.

Els PAGAMENTS s’han de fer a partir d’ara a través de la PÀGINA WEB DEL CENTRE https://agora.xtec.cat/iesermengolquart/. A la banda dreta hi ha un indicatiu taronja de Pagaments en líniaCal clicar allí i omplir els camps demanats (nom i cognoms, correu electrònic del pare/mare/tutor-a de l’alumne), seleccionar el curs i grup que estan actualment i descripció de l’activitat a pagar (Sortida Fi de curs 1r Batx – Sevilla – 200€).  Cliqueu Realitzar pagament i us dirigirà a la plataforma de pagament amb targeta. Es pot fer també des del mòbil.

Un cop fet el primer pagament, si un/a alumne/a s’esborra del viatge, no se li retornarà aquest import a no ser que la raó estigui contemplada dins de l’assegurança del viatge (força major).

Tampoc se li retornaran els diners d’aquest primer pagament si l’alumne/a és exclòs per un incompliment de la Normes d’Organització i Funcionament del Centre .

Teniu temps de portar l’autorització amb una fotocòpia del DNI a la tutora fins el 23 de febrer de 2023.

AUTORITZACIÓ